O 15 de marzo conmemórase o Día Mundial
dos Dereitos do Consumidor, que foi instaurado en 1983 por Nacións
Unidas para lembrar os dereitos de todas as persoas como usuarios e
consumidores.
A principal finalidade era coñecer os
dereitos que temos como consumidores para evitar abusos.
O movemento dos consumidores estableceu un
conxunto de oito dereitos básicos dos
consumidores:
- Dereito
á satisfacción de necesidades básicas.
- Dereito
á seguridade.
- Dereito
a elixir.
- Dereito
a ser informado.
- Dereito
a ser escoitados.
- Dereito
á reparación.
- Dereito
á educación como consumidores.
- Dereito
a un ambiente saudable.
Hoxe en día, o cambio nos nosos estilos de
vida, os modelos de negocio, as compras online, etc. fan que as directrices
establecidas por Nacións Unidas queden obsoletas e, por iso, os alumn@s do
Valle Inclán, na procura dos “consumidores
responsables”, imos a propoñer que podemos facer nós para converternos en consumidores responsables, facendo propostas, as nosas propostas. Buscade nos corredores do cole onde está o "rincón do consumidor". Agora tócache a ti, usa a túa imaxinación… usa o
teu poder!
No hay comentarios:
Publicar un comentario